Jag fyller 1 år idag!!!!!!!!

(Såg att jag inte publicerat detta inlägg, skrev det när Aisha fyllde 1, men det är tidsinställt)


Min ettårsdag i bilder.


När jag vaknade, sjöng mamma för mig, hon pussade mig ovanligt mycket och sen satte hon mig vid bordet.
Jag fick en helt egen bakelse! :)


Då blev jag såååå glad


Och lite fundersam ... äta själv ? .. äta sött ? I like it ;)

-
Sen tittade jag på när mamma dekorerade två tårtor.


Som hon hade gjort till ingen mindre än , MIG!


AAH är det sant?! Bakelse till frukost, och tårta till middag?! 


Mamma hängde läskiga ballonger överallt .. dom var fina , men lät illa ..


Bordet var täckt av presenter.


Till .. MIG?! :D


De va lite svårt att öppna dem.


Men kul!


Jag fick massor med fina saker, av alla som kom!


Min kompis Leon var där, jag körde honom i min gåvagn :)


Han tyckte nog att jag var rätt cool ;)


Jag hade massor med gäster. När dom åkte hem, lekte jag i mitt nya prinsess tält med mina saker.


Dethär var en riktigt bra dag. Min dag <3


Efter många intryck, somnade jag. Och sov så gott så gott! :)



Mamma:
Tack till alla som kom på Aishas ettårs kalas.
Det var super kul att å fixa så fint för min dotter, skulle kunna göra det varje dag ;)
Hjärtligt tack även för alla dessa super fina presenter ni hade med er.
Ni är GULD <3
ni vet vilka ni är , även ni andra som inte kanske hade möjlighet att komma.
We love u!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0